El dia 8 d’abril vaig
desenvolupar la tercera activitat. Cada alumne/a, individualment, havia d’apuntar
en un full de paper les emocions que hagués experimentat al llarg de les
últimes setmanes. Després, de forma voluntària les van anar llegint a la resta
de la classe, mentrestant un alumne/a anava apuntant a la pissarra les emocions
que anaven sortint, sense escriure-les repetides.
Amb aquest treball els i les
alumnes es van adonar i van reflexionar sobre el fet que per a expressar una
emoció s’utilitzin paraules diferents. A mi em va sorprendre la riquesa de
vocabulari sobre les emocions que tenen alguns i algunes alumnes.
L’última part de la sessió la
vam dedicar a la relaxació. Els nois i noies es mostraven perplexes, alguns
tenien vergonya d’estirar-se a terra sobre la tovallola, però al final vaig
aconseguir que tothom participés de l’activitat. La majoria d’alumnes es
mostraven participatius, només alguns no es deixaven anar per relaxar-se. L’experiència
va resultar positiva, ja que hi va haver nois i noies que van expressar les
emocions i sensacions que havien experimentat després de la relaxació, i van demanar tornar a repetir l’experiència.
Jo també vaig gaudir en aquesta
sessió perquè els i les alumnes es van mostrar força participatius i la classe
va resultar molt amena. A més era la primera vegada que dirigia una mini sessió
de relaxació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada