QÜESTIONARI D’AVALUACIÓ DE L’ACTIVITAT
Nom de
l’activitat:
Vocabulari d’emocions,
sentiments i altres percepcions. Relaxació.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
Grau de
plaer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x
|
|
Grau de
participació
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x
|
Clima del
grup
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x
|
Comunicació
i escolta
|
|
|
|
|
|
|
|
x
|
|
|
Grau
d’obtenció dels objectius
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x
|
|
ELEMENTS POSITIUS, DIFICULTATS I FORMES DE MILLORA
|
Un element positiu és que
en una altra sessió els agradaria tornar a fer relaxació. Una de les
dificultats ha estat que als i les alumnes els costava arrencar, he hagut de
posar exemples d’emocions perquè comencessin a escriure de forma individual.
|
DESCRIPCIÓ SUBJECTIVA DE LA SESSIÓ
|
Els i
les alumnes han apuntat en un full de paper un llistat d’emocions que han
experimentat les últimes setmanes. Després els he demanat que cadascú en digués una sense
repetir-ne cap, mentre jo les anava apuntant a la pissarra. Han sortit les
següents: amistat, gelosia, odi, dolor, esperança, felicitat, buidor,
enyorança, por, vergonya, timidesa, ansietat, admiració, gaudi, amor,
alegria, disgust, frustració.
De forma
voluntària, han explicat la vivència que els ha generat l’emoció, la qual
cosa ha creat sobre el fet de que per expressar una emoció s’utilitzin
paraules diferents.
Quan faltaven
quinze minuts per acabar la sessió hem enretirat les taules per fer la
relaxació. Es mostraven una mica tímids i alguns/es alumnes no volien
desplegar la tovallola i estirar-se a terra. Al final, entre la meva tutora
de pràctiques i jo hem aconseguit que tothom participés de l’activitat. Amb música
d’Enya i amb la lectura d’un text per part meva, hi ha hagut alumnes que l’han
anat interioritzant i han anat seguint les instruccions mentalment i han
aconseguit relaxar-se; només tres alumnes no m’han seguit. Quan han acabat la
relaxació, els nois i noies han dit que se sentien millor i que volien
repetir l’experiència.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada