dimecres, 20 de maig del 2015

Full de registre de l'activitat 3

QÜESTIONARI D’AVALUACIÓ DE L’ACTIVITAT
Nom de l’activitat:
Vocabulari d’emocions, sentiments i altres percepcions. Relaxació.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Grau de plaer








x

Grau de participació









x
Clima del grup









x
Comunicació i escolta







x


Grau d’obtenció dels objectius








x


ELEMENTS POSITIUS, DIFICULTATS I FORMES DE MILLORA
Un element positiu és que en una altra sessió els agradaria tornar a fer relaxació. Una de les dificultats ha estat que als i les alumnes els costava arrencar, he hagut de posar exemples d’emocions perquè comencessin a escriure de forma individual.


DESCRIPCIÓ SUBJECTIVA DE LA SESSIÓ
Els i les alumnes han apuntat en un full de paper un llistat d’emocions que han experimentat les últimes setmanes. Després els he demanat que cadascú en digués una sense repetir-ne cap, mentre jo les anava apuntant a la pissarra. Han sortit les següents: amistat, gelosia, odi, dolor, esperança, felicitat, buidor, enyorança, por, vergonya, timidesa, ansietat, admiració, gaudi, amor, alegria, disgust, frustració.
De forma voluntària, han explicat la vivència que els ha generat l’emoció, la qual cosa ha creat sobre el fet de que per expressar una emoció s’utilitzin paraules diferents.
Quan faltaven quinze minuts per acabar la sessió hem enretirat les taules per fer la relaxació. Es mostraven una mica tímids i alguns/es alumnes no volien desplegar la tovallola i estirar-se a terra. Al final, entre la meva tutora de pràctiques i jo hem aconseguit que tothom participés de l’activitat. Amb música d’Enya i amb la lectura d’un text per part meva, hi ha hagut alumnes que l’han anat interioritzant i han anat seguint les instruccions mentalment i han aconseguit relaxar-se; només tres alumnes no m’han seguit. Quan han acabat la relaxació, els nois i noies han dit que se sentien millor i que volien repetir l’experiència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada