dilluns, 20 d’abril del 2015

Activitat 3

En aquesta activitat els i les alumnes han d’identificar, classificar i descriure diferents emocions. L’objectiu és que puguin ampliar i utilitzar el vocabulari emocional. Els últims quinze minuts de la sessió experimentaran i gaudiran de la relaxació i la podran valorar com un estat.

2 comentaris:

  1. Hola Fina,

    molt bé, les pestanyes que has elaborat, són clares i entenedores.

    Quant al diari, la descripció de les sessions que fas i la valoració d'aquestes, també és adequada. M'agrada especialment la presentació inicial que fas de l'activitat, d'aquesta meanera estem totalment situats en la tasca que es demana.

    Tot i que comentes que a les sessions hi sou tu i la teva tutora, no em queda del tot clar si les sessions les condueixes tu, la teva tutora de pràctiques o bé les feu de manera conjunta. Ho podries aclarir?

    Molt bé i segueix endavant amb el Blog!

    Anna Ristol (Consultora UOC)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna,

      Gràcies pel teu comentari!

      Les sessions les condueixo jo. Li vaig demanar a la meva tutora que podia afegir allò que cregués convenient, i en alguns moments ens trobem que totes dues estem participant del debat que genenen els i les alumnes. Estan resultant unes sessions molt amenes i participatives. Estic aprenent molt i alhora m'ho passo bé.

      Una abraçada,

      Fina

      Elimina