En aquesta activitat els i les alumnes han d’identificar, classificar i descriure diferents emocions. L’objectiu
és que puguin ampliar i utilitzar el vocabulari emocional. Els últims quinze
minuts de la sessió experimentaran i gaudiran de la relaxació i la podran
valorar com un estat.
Hola Fina,
ResponEliminamolt bé, les pestanyes que has elaborat, són clares i entenedores.
Quant al diari, la descripció de les sessions que fas i la valoració d'aquestes, també és adequada. M'agrada especialment la presentació inicial que fas de l'activitat, d'aquesta meanera estem totalment situats en la tasca que es demana.
Tot i que comentes que a les sessions hi sou tu i la teva tutora, no em queda del tot clar si les sessions les condueixes tu, la teva tutora de pràctiques o bé les feu de manera conjunta. Ho podries aclarir?
Molt bé i segueix endavant amb el Blog!
Anna Ristol (Consultora UOC)
Hola Anna,
EliminaGràcies pel teu comentari!
Les sessions les condueixo jo. Li vaig demanar a la meva tutora que podia afegir allò que cregués convenient, i en alguns moments ens trobem que totes dues estem participant del debat que genenen els i les alumnes. Estan resultant unes sessions molt amenes i participatives. Estic aprenent molt i alhora m'ho passo bé.
Una abraçada,
Fina